شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۹
۰ نفر

اوهایو: سارقان آمریکایی حتی به خودروی تشییع‌جنازه هم رحم نکردند و حین مراسم‌ختم آن‌را به‌همراه جنازه داخل آن دزدیدند!

 گفته می‌شود دزدها از این خودرو برای سرقت تجهیزات یک شرکت استفاده کرده‌اند.

ماموران پلیس می‌گویند خودروهای تشییع جنازه قابلیت حمل مقدار زیادی اسباب و اثاثیه را دارند و از همه مهم‌تر، کمتر نظر گشت‌های پلیس را به خود جلب می‌کنند. نیروهای پلیس پس از پیدا‌کردن این خودرو یادداشتی از سارقان پیدا کردند که نشان می‌داد آنها جنازه سرقتی را در انبار یک بیمارستان رها کرده‌اند. پس از پیداشدن جنازه سرانجام خانواده وی توانستند مراسم تشیع جنازه را برگزار کنند.

گران‌ترین تمبر جهان فروخته می‌شود

لندن :  گران‌ترین تمبر جهان که فقط 03/0 گرم وزن دارد قرار است در یک حراجی فروخته شود. قیمت این تمبر که بسیاری از لحاظ حجم و وزن آن را گران‌ترین شیء جهان می‌دانند بیش از 4/7  میلیون دلار تخمین زده شده است.

این تمبر اکنون در نمایشگاه تمبرهای لندن به‌نمایش گذاشته شده است. این شیء گران قیمت نخستین‌بار توسط یک پسر 14‌ساله کشف شد. او این تمبر را که به نظرش قدیمی می‌آمد از سطل زباله خانه مادربزرگش بیرون کشید و به یک دلال فروخت. این تمبر در سال‌1855 منتشر شده و در سال‌1857 برای فرستادن یک نامه مورد استفاده قرار گرفته است.  این تمبر در حالی که در اصل باید سبز رنگ باشد  به اشتباه به رنگ زرد چاپ شده است و به همین دلیل منحصر به فرد به حساب می‌آید.

جنجال لباس پوشیدن نخست وزیر ژاپن

توکیو:  یوکیو  هاتویاما، نخست‌وزیر ژاپن شاید این روزها از لحاظ سیاسی هنوز محبوب باشد اما انتقادها از او به‌خاطر لباس‌های عجیب و غریبی که می‌پوشد هر روز در حال افزایش است. آخرین جنجال در این رابطه، زمانی پیش آمد که هاتویاما در یک ملاقات‌عمومی تلاش کرد غیر رسمی به نظر بیاید.

وی در این دیدار پیراهنی پوشیده بود که یک آستین‌اش زرد و آستین دیگرش آبی، جلوی آن قرمز و پشتش بنفش و یقه‌اش سبز بود!  مردم ژاپن می‌گویند نمی‌خواهند نخست وزیر کشورشان بر اساس مد لباس بپوشدو نباید ظاهرش مایه خنده دیگران شود. محبوبیت هاتویاما که چندی پیش به مقام نخست‌وزیری رسید در‌حال کاهش است. وی هنوز نتوانسته است به‌وعده انتخاباتی خود برای انتقال  پایگاه نیروهای آمریکا عمل کند.

خبر بد برای تنها بازمانده سقوط هواپیما

طرابلس:  پسر 9‌ساله‌ای که تنها بازمانده سقوط هواپیما در لیبی به‌حساب می‌آید روز گذشته سرانجام خبر مرگ پدر و مادر و برادرش را شنید. عمو و عمه این پسر‌هلندی  اکنون در لیبی به‌سر می‌برند و منتظر هستند تا با اجازه پزشکان او را به کشورش منتقل کنند.

«روبن ون اوشت»تنها بازمانده سانحه‌هوایی روز چهارشنبه در فرودگاه طرابلس است که بر‌اثر آن 103‌نفر از سرنشینان هواپیمای ایرباس  کشته شدند.  ماموران امدادی این کودک را در حالی که هنوز روی صندلی خود نشسته و در حالت کما بود داخل هواپیما پیدا کردند و این پسر بچه به‌صورت معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد. سلامتی  روبن ون اوشت هنوز در وضعیت رضایت بخشی نیست و به گفته پزشکان، وی با مرگ دست‌وپنجه نرم می‌کند.

کد خبر 107504

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز